Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Najczęściej zadawane pytania na temat faktur i płatności - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Najczęściej zadawane pytania

Daty wystawienia, kwoty oraz terminy płatności najszybciej zweryfikujesz w serwisie eBOK na www.petrotel.pl. Jeśli nie otrzymałeś faktury w danym miesiącu sprawdź czy została ona wystawiona. Jeśli dane na temat daty wystawienia faktury i płatności są widoczne w eBOK/ Płatności, powinieneś opłacić fakturę w terminie. Tylko w takim przypadku nie zostaną naliczone odsetki w ustawowej wielkości.

Sprawdź na umowie z PETROTEL, czy podczas jej podpisywania zdecydowałeś się na opcję e-Faktura. Jeśli tak, to oznacza, że Twoje faktury nie są wysyłane tradycyjną pocztą, tylko na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Możesz to także zweryfikować w serwisie eBOK.

Jeśli wszystko wskazuje na to, że powinieneś otrzymać papierową wersję faktury - czyli nie zaznaczyłeś, że chcesz otrzymywać e-Fakturę - zadzwoń na numer: 24 365 33 88 i powiadom o tym fakcie konsultanta, który udzieli informacji o wysokości salda oraz złoży zlecenie ponownej wysyłki bieżącej faktury.

Jeśli kwota nadpłaty jest niewielka (nie przekracza wartości faktury) wówczas druk do zapłaty wysłany wraz z fakturą będzie na pomniejszoną kwotę. 

Jeśli nadpłata jest na wysoką kwotę, możesz zwrócić się z wnioskiem o jej zwrot. W piśmie umieść Imię i Nazwisko osoby lub nazwę firmy, która podpisała umowę z PETROTEL, adres, numer konta Abonenta, informację o wysokości nadpłaty oraz numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona nadpłata. Jeśli nie chcesz, aby zwrot był zrealizowany na rachunek bankowy, wpisz informację, że zwrot ma zostać dokonany przekazem pocztowym. Czas realizacji to 14 dni roboczych.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawiona faktura VAT nie może być modyfikowana. W przypadku drobnej pomyłki, np. jedna litera w nazwie, mały błąd w adresie, można wystawić notę korygującą. Wystawia ją Klient i przesyła pocztą wraz z kopią do PETROTEL na adres: 
 
Petrotel Sp. z o.o.
ul. Chemików 7
09-411 Płock  z dopiskiem „Nota korygująca”.
 
Pracownik PETROTEL na podstawie noty wprowadza zmiany do systemu i odsyła podpisaną kopię.

Jeśli otrzymałeś fakturę korygującą dodatnią, wartość korekty możesz doliczyć do kolejnej faktury. W przypadku faktur korygujących, które pomniejszają Twoje zobowiązania druk wpłaty, który wyślemy do następnej faktury zostanie pomniejszony o wartość korekty.

 Złożenie reklamacji nie zwalania z obowiązku uregulowania faktury, z wyjątkiem części będącej przedmiotem reklamacji.

Reklamacji podlega nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usług.

Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację skontaktuj się z infolinią pod numerem 24 365 33 88 lub napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Szybko wyjaśnimy Twoją sprawę.

Reklamację można złożyć:

  • telefonicznie pod numerem infolinii 24 365 33 88,
  • poprzez formularz kontaktowy na www.petrotel.pl,
  • pisemnie w Biurach Obsługi Klienta PETROTEL
  • listownie na adres:

    Petrotel Sp. z o.o.
    Ul. Chemików 7
    09-411 Płock

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę Abonenta oraz adres zamieszkania lub w przypadku firmy adres siedziby,
  • określenie przedmiotu reklamacji i wskazanie reklamowanego okresu
  • okoliczności uzasadniające reklamację
  • numer konta Abonenta, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny lub adres miejsca instalacji usługi
  • datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi,
  • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego lub adres do wypłaty odszkodowania, lub wniosek o zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych faktur, 
  • odręczny podpis w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
  • możesz również zażądać aby odpowiedź na reklamację została wysłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

O rozłożenie płatności za fakturę na raty mogą się ubiegać Klienci, którzy z przyczyn technicznych mieli wstrzymane wystawianie faktur i dostali fakturę zbiorczą za więcej niż jeden Okres Rozliczeniowy. Aby uzyskać zgodę na spłatę rachunku w ratach, należy zwrócić się z wnioskiem pisemnym do PETROTELA. Gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, do Klienta jest wysyłana odpowiedź wraz z drukami do zapłaty wypełnionymi na wartość poszczególnych rat. Wnioski prosimy kierować pod adres:
 
Petrotel Sp. z o.o. 
Ul. Chemików 7
09-411 Płock

PETROTEL ma prawo naliczyć odsetki ustawowe, jeśli wpłata za rachunek nie wpłynie na konto bankowe w terminie płatności. Za dzień zapłaty uznawany jest dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym PETROTEL.

Należy dokonać płatności. Proces odblokowania usług rozpoczyna się automatycznie po zaksięgowaniu zaległej płatności na rachunku PETROTEL.

Jeżeli chcesz otrzymywać wykaz pocztą w formie papierowej lub na płycie CD, skontaktuj się z Infolinią. Opłata za każdy wykaz połączeń wynosi 6 zł netto (7,38 zł z VAT).

BOK

1 Maja 12 lok. 7

(wejście od Al. Jachowicza)

  • 24 365 99 99
  • 24 365 99 66
  • 24 364 50 55
  • 24 367 44 77

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

sob.: 10.00 -14.00

© 2000 - 2018 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Rozumieminformację o cookies