Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Co zrobić, jeśli na fakturze pojawiły się błędne dane? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Co zrobić, jeśli na fakturze pojawiły się błędne dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawiona faktura VAT nie może być modyfikowana. W przypadku drobnej pomyłki, np. jedna litera w nazwie, mały błąd w adresie, można wystawić notę korygującą. Wystawia ją Klient i przesyła pocztą wraz z kopią do PETROTEL na adres: 
 
Petrotel Sp. z o.o.
ul. Chemików 7
09-411 Płock  z dopiskiem „Nota korygująca”.
 
Pracownik PETROTEL na podstawie noty wprowadza zmiany do systemu i odsyła podpisaną kopię.

BOK

1 Maja 12 lok. 7

(wejście od Al. Jachowicza)

  • 24 365 99 99
  • 24 365 99 66
  • 24 364 50 55
  • 24 367 44 77

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

sob.: 10.00 -14.00

© 2000 - 2018 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Rozumieminformację o cookies