Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Menu Centrum Pomocy

Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?

Zawsze jest tak, że najbardziej oczekiwane telefony zdarzają się jak zaczynam rozmawiać przez telefon z kim innym. Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?

Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Podczas zajętości linii przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.

Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.

BOK

1 Maja 12 lok. 7

(wejście od Al. Jachowicza)

  • 24 365 99 99
  • 24 365 99 66
  • 24 364 50 55
  • 24 367 44 77

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

sob.: 10.00 -14.00

© 2000 - 2018 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Rozumieminformację o cookies