Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

HBO GO - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

HBO GO

HBO GO to internetowy serwis wideo na żądanie, który gwarantuje nieograniczony dostęp do biblioteki ponad tysiąca godzin najlepszej rozrywki: własnych produkcji HBO oraz hitów filmowych z aktualnej oferty HBO. W HBO GO filmy i seriale oglądasz, gdzie chcesz i kiedy chcesz - na komputerze, smartfonie, tablecie, a także bezpośrednio na telewizorze. HBO GO to nieograniczony dostęp do największych przebojów HBO, takich jak Kompania braci, Seks w wielkim mieście, Rodzina Soprano, Sześć stóp pod ziemią, Rzym, Zakazane imperium, Gra o tron oraz wielu, wielu innych.
 
Tylko tutaj znajdziesz:

  • ponad tysiąc godzin filmów i seriali produkcji HBO, dostępnych tylko w HBO GO
  • premiery filmowe, seriale i dokumenty z najnowszej oferty HBO
  • najnowsze odcinki seriali HBO nawet dzień po premierze amerykańskiej
Ponadto w HBO GO:
  • pełne sezony seriali z oferty HBO
  • wybrane filmy i seriale przed premierą w HBO

Wymagania techniczne

System operacyjny:
Windows XP, Windows Vista, Windows 7,
Apple OSX (Intel processor)

Przeglądarka:
PC - Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome,
Mac - Safari, Firefox, Chrome

Procesor: Intel Core Duo 2 GHz lub wyższy

Będziesz potrzebował również wtyczki Silverlight, możesz ją pobrać z adresu:

http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

zalecana wersja 4.x

Strona w przygotowaniu...

Następny krok to podłączenie Netia Player do routera Technicolor. W tym celu należy kabel Ethernet podłączyć do jednego z czterech portów ETH na routerze Technicolor oraz do portu oznaczonego Schemat podłączenie Netia Player na urządzeniu Netia Player.  
Drugi krok, to podłączenie telewizora do urządzenia Netia Player. Zostało to zaprezentowane na poniższej grafice:

Podłączenie Netia Player



Telewizor można podłączyć do urządzenia Netia Player na dwa sposoby:

  • poprzez złącze HDMI – jest to metoda zalecana, sygnał przesyłany jest w jakości HD,
  • poprzez złącze miniDIN-SCART (tzw. Euro-złącze) – metoda alternatywna, w przypadku gdy telewizor nie posiada złącza HDMI – zapewnia jakość standardową SD.

Po podłączeniu Netia Playera może okazać się konieczne przełączenie telewizora w tryb odbioru zewnętrznego sygnału – tzw. AUX.

Aby zainstalować aplikację HBO GO na telefonie komórkowym, musi być on wyposażony w jeden z poniższych systemów mobilnych:

  • iOS (przetestowano na telefonach: Apple iPhone 4 oraz iPhone 4S).
  • Android w wersji 2.1 lub wyższej (przetestowano na telefonach: Samsung Galaxy Ace, S, S II, Tab, Omnia; Sony Ericsson Xperia Play, Arc, Neo; Huawei IDEOS S7, X5; LG Optimus 2x, 3D.

Instalacja aplikacji w systemie iOS:

Warunkiem koniecznym do pobrania aplikacji jest posiadanie konta w polskim sklepie Apple App Store.

App Store

Krok 1: W menu telefonu wejdź w aplikację sklepu App Store.

Aplikacja sklepu App Store

Krok 2: Kliknij na dole ekranu opcję Search i w pasku wyszukiwania, który wyświetli się na górze ekranu wpisz hbo go poland. Sklep jako wynik wyszukiwania wskaże jedną aplikację, taką jak na powyższym zdjęciu. Kliknij na nią.

Aplikacja HBO GO w App Store

Krok 3: Po pojawieniu się opisu wybierz opcję INSTALL. Aplikacja zostanie ściągnięta oraz zainstalowana na telefonie.

Aplikacja HBO GO na telefonie

Krok 4: Po ukończeniu instalacji, ikona aplikacji pojawi się w menu głównym aparatu. Od teraz możesz korzystać z HBO GO na swoim iPhone.

Instalacji aplikacji w systemie Android:

Warunkiem koniecznym do pobrania aplikacji jest posiadanie konta w usłudze Google, celem możliwości skorzystania z Android Market.
 

Android Market

Krok 1: W menu telefonu wejdź w aplikację Market bądź Android Market.   

HBO GO w Android Market

Krok 2: Kliknij na górze ekranu ikonkę lupy i w pasku wyszukiwania, który wyświetli się na górze ekranu wpisz hbo go. Sklep jako wynik wyszukiwania wskaże aplikację, taką jak na zdjęciu powyżej. Kliknij na nią.

Instalacja HBO GO na telefonie z systemem Android

Krok 3: Po wyświetleniu informacji na temat aplikacji, naciśnij Zainstaluj, zaakceptuj instalacje i poczekaj aż aplikacja zostanie ściągnięta i zainstalowana na telefonie.   

HBO GO na telefonie z systemem Android

Krok 4: Po ukończeniu instalacji, ikona aplikacji pojawi się w menu głównym aparatu. Od teraz możesz korzystać z HBO GO na swoim telefonie z systemem Android.

Po zalogowaniu do serwisu HGO GO pojawi się strona główna serwisu HBO GO.

Strona główna serwisu HBO GO


Strona dzieli się na trzy części:

  • Menu główne – to lista zakładek/kategorii widoczna u góry strony
  • Główna rekomendowana pozycja w programie – prezentacja rekomendowanej pozycji zajmuje centralną część ekranu
  • Lista polecanych filmów i programów – miniatury polecanych filmów, seriali i programów widoczne  w postaci paska u dołu ekranu.


Menu główne zawiera najważniejsze elementy nawigacyjne - przyciski kategorii, które przenoszą do poszczególnych grup. Zawierają one listy filmów, seriali, produkcji własnych HBO, itp.
Kliknięcie na którąś z kategorii przenosi  do podstrony, na której dostępna jest  pełna lista zasobów serwisu HBO GO. Dostępny jest także pasek wyszukiwania, dzięki któremu będziesz mógł znaleźć ulubiony program.
Główne rekomendacje to aktywny element listy, która znajduje się u dołu strony. Są w nim wyświetlane zdjęcie, tytuł i krótkie streszczenie, a także informacje na temat gatunku, czasu trwania i daty produkcji. Przesunięcie myszki na ten element spowoduje, że wyświetlonych zostanie więcej danych. Kliknięcie przeniesie cię na stronę informacyjną, na której będziesz mógł przeczytać więcej o danym filmie, serialu lub dokumencie. Dostępny będzie także zwiastun, recenzje i ocena widzów. Każdy program możesz skomentować lub polecić znajomym.

Po kliknięciu wybranego filmu/serialu pojawia się okno z dodatkowymi informacjami na temat filmu.

Okno dialogowe z informacjami o wybranym filmie


Aby odtworzyć film należy kliknąć „Odtwórz film”. Aby obejrzeć zwiastun filmu, kliknij „Odtwórz trailer”. Jeżeli chcesz obejrzeć film później możesz dodać  go do listy zwanej listą odtwarzania. Dostęp do listy odtwarzania uzyskuje się poprzez kliknięcie „lista odtwarzania” u dołu ekranu.

Konfiguracja konta użytkownika jest możliwa po kliknięciu na Nick użytkownika widoczny w górnym prawym rogu ekranu.
Po lewej stronie widoczne jest menu w którym dostępne są następujące opcje:

  • Informacje o koncie – wyświetla informacje podane przez użytkownika w trakcie rejestracji.
  • Moje urządzenia – wyświetla listę urządzeń dodanych przez użytkownika.
  • Zmiana hasła – umożliwia zmianę hasła dostępowego do usługi HBO GO
  • Moje programy – znajdują się tutaj programy które zostały obejrzane przez użytkownika (w całości lub częściowo)
  • Kontrola rodzicielska – opcja ta pozwala na ustalenie limitu wieku dla którego – aby obejrzeć film – konieczne będzie podanie hasła.
  • Ustawienia Silverlight – pozwala na dokonanie dodatkowych zmian w sposobie wyświetlania materiału na stronie HBO GO

Do korzystania z usługi HBO GO konieczne jest aby system operacyjny posiadał zainstalowany dodatek Silverlight.

Aby sprawdzić czy dodatek ten jest zainstalowany wystarczy wejść na stronę hbogo.pl

Jeżeli w systemie operacyjnym nie ma dodatku Silverlight użytkownik zostanie automatycznie przekierowany na podstronę testującą kompatybilność sprzętu:

Test kompatybilności HBO GO z błędem

Istnieje możliwość, iż strona wyświetli się w wersji anglojęzycznej:

Test kompatybilności HBO GO w języku angielskim

W takim przypadku należy kliknąć napis „najnowszą wersję”/„latest version”. Zostanie wyświetlona nowa strona, na której należy kliknąć przycisk „Clik to Install”

Silverlight - Rozpoczęcie instalacji

W kolejnym kroku pojawi się okienko z pytaniem czy plik ma zostać uruchomiony czy zapisany. Należy wcisnąć przycisk „Uruchom”

Instalacja Silverlight - komunikat Windows

Program w ciągu kilkudziesięciu sekund powinien zostać pobrany i uruchomiony. Pojawi się kolejny komunikat:

Instalacja Silverlight - komunikat po pobraniu

Proszę ponownie wcisnąć przycisk „Uruchom”. Po kilku sekundach pojawi się okno:

Okno instalacyjne Silverlight

Należy kliknąć przycisk „Zainstaluj teraz”. Proces instalacji dodatku zajmie krótką chwilę:

Instalacja Silverlight w toku

W trakcie instalacji pojawi się okno z pytaniem czy włączyć usługę Microsoft Update, nic nie zmieniając należy kliknąć na „Dalej”

Włączenie usługi Silverlight

Koniec instalacji zostanie zakomunikowany oknem:

Zakończenie instalacji Silverlight


Po zakończeniu instalacji należy powrócić do strony hbogo.pl i wcisnąć przycisk F5 lub zamknąć i uruchomić przeglądarkę ponownie.

Ponownie wykonany test kompatybilności powinien zakończyć się komunikatem „Zakończony powodzeniem”:

Test kompatybilności HBO GO zakończony powodzeniem

lub w wersji angielskiej: „Everything is all right”:

Test kompatybilności HBO GO w języku angielskim zakończony powodzeniem

Problem: Brak obrazu
Możliwe przyczyny:
Telewizor jest wyłączony:
o Sprawdź korzystając z pilota do telewizora czy na ekranie wyświetla się obraz. Jeżeli nie to sprawdź czy telewizor jest podłączony do zasilania.
Telewizor jest niepodłączony do Netia Player:
o Sprawdź czy Netia Player jest podłączony do telewizora kablem HDMI lub SCART.
Telewizor ma błędnie wybrane źródło sygnału:
o W menu telewizora wybierz odpowiednie źródło sygnału. Sposób przełączenia źródła sygnału jest opisany w instrukcji obsługi telewizora. Zwykle odpowiada za to przycisk AV lub SOURCE na pilocie telewizora.

Netia Player jest wyłączony:
o Sprawdź czy na urządzeniu Netia Player świeci się biała dioda.
Uwaga, w silnie oświetlonym pomieszczeniu świecąca dioda może nie być widoczna, zaleca się sprawdzenie diody w zacienionym otoczeniu.
Jeżeli dioda się nie świeci wciśnij przycisk włącz/wyłącz na pilocie. Jeżeli dioda wciąż się nie zapaliła, wciśnij przycisk z przodu obudowy urządzenia Netia Player.

Netia Player


Jeżeli dioda na urządzeniu Netia Player nie zamruga oznacza to, że urządzenie nie jest podłączone do zasilania lub jest uszkodzone. Uszkodzenie urządzenia należy zgłosić dzwoniąc na infolinię Netii pod numer 801 802 803.
Jeżeli po wciśnięciu przycisku na obudowie Netia Player dioda zamruga należy przeprowadzić diagnozę pilota. Patrz poniżej -> Uszkodzenie pilota.

Netia Player jest zawieszony lub wysyła do urządzenia sygnał w wyższej rozdzielczości niż telewizor jest zdolny odtworzyć:

o Zresetuj urządzenie Netia Player poprzez pięciokrotne wciśnięcie przycisku z przodu obudowy.  Przycisk należy wciskać w odstępach 1 – sekundowych.
Reset spowoduje powrót do ustawień początkowych.


Problem: Netia Player nie reaguje na polecenia z pilota – np. kanały na telewizorze się nie zmieniają, nie pojawia się menu
Możliwe przyczyny:
Urządzenie Netia Player jest zawieszone

o Wyłącz Netia Player z prądu na 30 sekund. Podłącz ponownie. Jeżeli to nie pomoże zresetuj urządzenie poprzez 5-krotne wciśnięcie przycisku umieszczonego z przodu obudowy. Przycisk należy wciskać w odstępach 1 – sekundowych. Reset spowoduje powrót do ustawień początkowych.

Rozładowane są baterie pilota

o Sprawdź czy z odległości 10 cm Netia Player reaguje na polecenia pilota. Jeżeli reaguje, należy wymienić baterię.

•    Uszkodzenie pilota

o Jeżeli Netia Player nie reaguje na wciskanie przycisków pilota należy spojrzeć na pilota poprzez wyświetlacz aparatu cyfrowego lub telefonu komórkowego z aparatem cyfrowym.  Patrząc w ten sposób na poprawnie działający pilot, widać mruganie diody po wciśnięciu dowolnego przycisku. Jeżeli dioda nie mruga oznacza to, że baterie są całkowicie rozładowane lub pilot jest uszkodzony. Uszkodzenie pilota należy zgłosić dzwoniąc na infolinię Netii pod numer 801 802 803.


Problem: EPG urządzenia Netia Player wyświetla informacje o nieaktualnych programach
Możliwe przyczyny:
Nieaktualna godzina na urządzeniu Netia Player:

o Należy wyłączyć urządzenie Netia Player przyciskiem włącz/wyłącz. Jeżeli to nie pomoże należy odłączyć Netia Player od zasilania i po 30 sekundach podłączyć ponownie. Jeżeli i to nie da żadnych rezultatów należy zresetować urządzenie poprzez pięciokrotne wciśnięcie przycisku z przodu obudowy. Przycisk należy wciskać w odstępach 1-sekundowych.

Nieaktualny EPG na urządzeniu Netia Player:

o Należy ręcznie pobrać nowy EPG. W tym celu należy wybrać „Menu”, następnie „Ustawienia”, „Informacje i diagostyka”, „Resetuj” i wybrać „Resetuj EPG”. Pobieranie nowego EPG może potrwać kilka minut.


Problem: Netia Player nie łączy się z Internetem
Możliwe przyczyny:
Router klienta (np. NetiaSpot) nie nawiązał połączenia z Internetem:
Należy sprawdzić czy sygnał internetowy dociera do routera abonenta. W przypadku routera NetiaSpot możliwe są dwa przypadki:

o Dioda na NetiaSpot świeci się na kolor czerwony - w takim przypadku należy wyłączyć NetiaSpot z prądu i podłączyć ponownie po 30 sekundach. Jeżeli dioda na NetiaSpot dalej świeci na kolor czerwony należy przeprowadzić diagnozę połączenia z Internetem poprzez próbę otwarcia jakiejkolwiek strony www na komputerze podłączonym do NetiaSpot. Router NetiaSpot wyświetli informację pomocne w diagnozie braku połączenia;
o Dioda na NetiaSpot świeci na kolor biały – oznacza to, iż połączenie z Internetem jest nawiązane przez NetiaSpot. Mimo tego, należy wyłączyć NetiaSpot z prądu i podłączyć ponownie po 30 sekundach. Jeżeli Netia Player w dalszym ciągu nie łączy się z Internetem” należy postępować zgodnie z instrukcjami dla problemu: „Netia Player nie łączy się z routerem NetiaSpot”.

Netia Player nie łączy się z routerem NetiaSpot

Należy sprawdzić informacje z menu „Diagnostyka urządzenia Netia Player” dostępnego w belce „Informacje i diagnostyka”.  Jeżeli w polu „Internet” widać informację „OK (podłączono)” oznacza to, że Netia Player jest poprawnie podłączony do Internetu. Jeżeli w polu „Internet” widać informację „Niepowodzenie” należy sprawdzić, jaki komunikat wyświetla się w polu „Sieć lokalna”. Istnieją następujące możliwości komunikatu w polu „Sieć lokalna”:

o Komunikat „W toku…” – oznacza, że żadne połączenie nie zostało nawiązane. Jeżeli Netia Player ma być podłączony przez kabel sieciowy (Ethernet) należy przejść do menu „Ustawienia”, następnie „Połączenie sieciowe” oraz wybrać „Połączenie przez Ethernet”. Jeżeli pojawi się informacja „podłącz kabel Ethernet” należy sprawdzić fizyczne podłączenie kabla sieciowego między Netia Player a NetiaSpot. Jeżeli Netia Player ma być podłączony przez WiFi należy przejść do menu „Ustawienia”, następnie „Połączenie sieciowe” oraz „Połączenie przez WiFi” lub „Połącz za pomocą WPS”. Jeżeli zostało wybrane „Połączenie przez WiFi” należy z listy sieci wybrać właściwą sieć i kliknąć OK, aby się z nią połączyć (konieczne będzie podanie hasła dostępowego. Na routerze NetiaSpot znajduje się ono na spodzie urządzenia na naklejce z informacją „Klucz WPA”). Jeżeli wybrano „Połącz za pomocą WPS” należy na routerze NetiaSpot wcisnąć przycisk WPS i przytrzymać wciśnięty do momentu, aż dioda zacznie mrugać. Następnie należy wybrać przycisk OK w menu Netia Player.
 
o Wyświetlany jest adres IP np. 192.168.X.X (online: Ethernet) lub 192.168.X.X (online: WiFi) – należy wyłączyć z prądu router NetiaSpot i podłączyć go ponownie po 30 sekundach. Jeżeli w dalszym ciągu występuje ten sam komunikat należy odłączyć z zasilania Netia Player i podłączyć ponownie po 30 sekundach. Jeżeli problem dalej występuje należy zresetować urządzenie Netia Player poprzez pięciokrotne wciśnięcie przycisku z przodu obudowy.  Przycisk należy wciskać w odstępach 1 – sekundowych. Jeżeli problem dalej występuje należy zresetować urządzenie NetiaSpot poprzez wciśnięcie i przytrzymanie wciśniętego przycisku RESET przez 10 sekund. Jeżeli problem dalej występuje należy zadzwonić na infolinię Netii pod nr 801 802 803.

o Wyświetlany jest adres IP np. 192.168.X.X (kabel odłączony: Ethernet) – należy sprawdzić podłączenie kabla sieciowego (Ethernet) między Netia Player i NetiaSpot. Jeżeli podłączenie jest poprawne należy wyłączyć Netia Player z prądu i podłączyć ponownie po 30 sekundach. Jeżeli problem dalej występuje należy wyłączyć z prądu router NetiaSpot i podłączyć go ponownie po 30 sekundach. Jeżeli problem dalej występuje należy zresetować urządzenie Netia Player poprzez pięciokrotne wciśnięcie przycisku z przodu obudowy.  Przycisk należy wciskać w odstępach 1 – sekundowych. Jeżeli problem dalej występuje należy zresetować urządzenie NetiaSpot poprzez wciśnięcie i przytrzymanie wciśniętego przycisku RESET przez 10 sekund. Jeżeli problem dalej występuje należy skontaktować się z infolinią Netii dzwoniąc pod nr 801 802 803.

BOK

1 Maja 12 lok. 7

(wejście od Al. Jachowicza)

  • 24 365 99 99
  • 24 365 99 66
  • 24 364 50 55
  • 24 367 44 77

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

sob.: 10.00 -14.00

© 2000 - 2018 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Rozumieminformację o cookies