Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Co powinna zawierać reklamacja? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Co powinna zawierać reklamacja?

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę Abonenta oraz adres zamieszkania lub w przypadku firmy adres siedziby,
  • określenie przedmiotu reklamacji i wskazanie reklamowanego okresu
  • okoliczności uzasadniające reklamację
  • numer konta Abonenta, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny lub adres miejsca instalacji usługi
  • datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi,
  • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego lub adres do wypłaty odszkodowania, lub wniosek o zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych faktur, 
  • odręczny podpis w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
  • możesz również zażądać aby odpowiedź na reklamację została wysłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

BOK

1 Maja 12 lok. 7

(wejście od Al. Jachowicza)

  • 24 365 99 99
  • 24 365 99 66
  • 24 364 50 55

Czwartaków 16 paw. 10

  • 24 367 44 77

© 2000 - 2018 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Rozumieminformację o cookies