Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Aktualności - Petrotel

Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Zwiń

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023.

Dowiedz się więcej.

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Petrotel informuje, że w związku z decyzją zobowiązującą Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023, przyzna rekompensatę konsumentom, którym aktywowano płatne usługi dodatkowe bez ich wyraźnej zgody. Zobowiązanie Spółki dotyczy usług dodatkowych "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD".

Konsumenci, którzy nie korzystają już z usług Spółki, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację konsumenci będą mogli nam przekazać w Biurze Obsługi Klienta Petrotel, dzwoniąc na naszą infolinię 24 365 33 88, wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełniając formularz. W mailach lub w czasie rozmowy telefonicznej lub w listach wskażemy, w jakim terminie konsumenci będą mogli nam podać numer rachunku bankowego.

Aktualni abonenci Petrotel nie muszą nic robić, aby uzyskać upust na kolejnych fakturach lub rozliczenie części należnej im kwoty na pokrycie ich ewentualnych zaległości względem Spółki. Jedynie konsumentów, którzy w reklamacji zażądali zwrotu opłat na konto bankowe oraz nadal są klientami Spółki, poprosimy o przekazanie numeru konta bankowego.

O rekompensacie oraz zasadach jej uzyskania poinformujemy uprawnionych konsumentów mailowo, telefonicznie lub listownie. Opłaty uiszczone za daną usługę dodatkową otrzymają konsumenci, którzy byli naszymi abonentami po 1 stycznia 2018 r.

Konsument, który nie otrzyma od nas prośby o podanie numeru rachunku bankowego będzie mógł to uczynić do 9.07.2024 r.

Rekompensata jest związana z tym, że Petrotel zobowiązał się do:

  • pozytywnego rozpatrzenia reklamacji konsumentów dotyczących naliczenia im opłat za usługę dodatkową "GigaNagrywarka Maxi", które wpłyną do Spółki nie później niż do 10.05.2024 r. Takim konsumentom zwrócimy maksymalnie 12 pobranych od nich opłat za powyższą usługę. Szczegóły zostały określone w punkcie I.A. decyzji nr RKR-4/2023, oraz
  • zwrócenia opłat konsumentom, którzy dezaktywowali jedną, dwie lub trzy usługi dodatkowe ("GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi", "Pakiet HBO HD") przed otrzymaniem czwartej faktury z naliczeniem opłat za nie.

W decyzji Prezes UOKiK uprawdopodobnił stosowanie przez Petrotel praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na pobieraniu płatności za aktywowane konsumentom usługi dodatkowe "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD", pomimo nieuzyskania najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych wyraźnej zgody na dodatkową płatność, co może naruszać art. 10 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

Ze szczegółami zobowiązania Spółki oraz stanowiskiem Prezesa UOKiK dotyczącym praktyk Spółki mogą się Państwo zapoznać w decyzji Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 dostępnej na stronie www.uokik.gov.pl.

Załączniki:

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy
  • Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta. Dowiedz się więcej.

     

     

     

  • Z dniem 17.01.2024 roku zmienie uległa lokalizacja Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy do nowej lokalizacji przy ulicy Czwartaków 16 pawilon nr. 10.

  • Płock, dnia 17 lutego 2024 r.

    Informacja dotycząca obowiązywania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o Usługach Cyfrowych). Wyznaczenie pojedynczego punktu kontaktowego.

    Szanowni Państwo,

    W krajach członkowskich Unii Europejskiej, a więc i w Polsce, weszła w życie nowa regulacja, tj. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE, nazywane również Aktem o Usługach Cyfrowych (ang. Digital Services Act).

    Na podstawie art. 11 i 12 niniejszego rozporządzenia, dostawcy usług pośrednich mają obowiązek, wyznaczyć pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację z:

    • odbiorcami usług pośrednich (Artykuł 12 Aktu o Usługach Cyfrowych);
    • organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych (Artykuł 11 Aktu o Usługach Cyfrowych).

    W związku z tym, informujemy, że:

    1. pojedynczym punktem kontaktowym dla odbiorców usług pośrednich, jest Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. pojedynczym punktem kontaktowym, dla organów państw członkowskich, Komisji Europejskiej i Rady Usług Cyfrowych, jest Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pojedyncze punkty kontaktowe są wyznaczane wyłącznie na potrzeby stosowania ww. rozporządzenia.

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________

     

    The Digital Services Act - Single point of contact for intermediary services for Member States’ authorities, the European Commission and the European Board for Digital Services

    According to the Regulation (EU) 2022/2065 of the European Parliament and of the Council of 19 October 2022 on a Single Market For Digital Services and amending Directive 2000/31/EC (Digital Services Act) Digital Services Act, we hereby inform, that Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. constitutes a single point of contact for Member States’ authorities, the European Commission and the European Board for Digital Services, in accordance with the Article 11 of the Digital Services Act.

    Single point of contact communicates in Polish and English.

  • W związku ze zmianami dokonanymi w ustawie o prawach konsumenta (Ustawa z dnia 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, ustawy – Kodeks cywilny oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe Dz.U. 2022 poz. 2337) zmieniliśmy dla Państwa dokumenty abonenckie dostosowując je do zmian wskazanych w przywołanej ustawie. Będą one obowiązywać od 1 stycznia 2023 r. i dotyczą zasad świadczenia usług cyfrowych, które znajdują się w ofercie Petrotel i są dla Państwa świadczone, przy czym warunki cenowe Państwa usług nie ulegają zmianie.

    W związku z tym nastąpi uzupełnienie dokumentów abonenckich o wymagane treści, które dotyczą:

    1. aktualizacji zapisów właściwych dla usług cyfrowych, w zakresie usług dostępu do: Disney +, HBO Max;
    2. aktualizacji postanowień odnoszących się do reklamacji;
    3. przewidzianych ustawowo warunków dokonywania zmian w regulaminach;
    4. nowego katalogu uprawnień konsumenckich w przypadku braku dostarczenia w terminie zamówionej usługi lub świadczenia jej w sposób niezgodny z regulaminem;
    5. uzupełnienia postanowień w zakresie współdziałania usług z środowiskiem cyfrowym.

    Zmieniają się następujące dokumenty abonenckie:

    1. Państwa dotychczasowe Regulaminy Promocji zostają rozszerzone o załącznik: Regulamin świadczenia dostępu do treści lub usług cyfrowych Partnerów Petrotel

    Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki została zawarta Operator uprawniony będzie do dochodzenia zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie. Ewentualne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2023 r.

  • Informujemy, że 8 marca 2022 r. serwis HBO GO, w wyniku decyzji jego dostawcy, zmieni nazwę na HBO Max. Nadal będziesz mógł korzystać z serwisu oferowanego pod nową nazwą HBO Max, zgodnie z zawartą umową. Cena Twojej usługi nie zmieni się, a Twoje konto w serwisie zachowa ważność. Dane logowania do platformy HBO Max pozostaną te same.

    HBO Max – co znajdziesz w serwisie?

    HBO Max zaoferuje użytkownikom produkcje takich marek jak: Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network, Max Original i wielu innych.

    Ponadto:

    • Jednoczesne oglądanie - oglądaj na 3 różnych urządzeniach jednocześnie. 
    • Dopasowane profile - utwórz aż 5 profili dla dorosłych i dzieci z ręcznie dobieranymi treściami. 
    • Pobieraj i oglądaj w drodze - oglądaj, co chcesz, gdzie chcesz. 
    • Treści 4K - dostępne wyłącznie na urządzeniach wspierających tę jakość. 
    • Premiery kinowe Warner Bros. dostępne 45 dni od premiery kinowej w Polsce. 

    Jak korzystać z HBO Max od 8.03.2022 r.? To proste!

    1. Jeżeli już zarejestrowałeś się w serwisie HBO GO, to:
      • Twoje konto pozostanie aktywne, a dane do logowania nie zmienią się.
      • Pobierz aplikację HBO Max z Google Play, App Store lub na wybranych Smart TV. Z serwisu będziesz mógł korzystać również poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i wybrane konsole do gier. 
      • Serwis będzie dostępny także za pośrednictwem przeglądarki internetowej pod adresem hbomax.com otwiera się w nowej karice.
      • Zaloguj się w nowej aplikacji HBO Max lub na hbomax.com otwiera się w nowej karice.
    2. Jeżeli korzystasz z HBO GO tylko na dekoderze (nie zarejestrowałeś się w serwisie HBO GO), to po zmianie serwisu na HBO Max nie będzie on dostępny na Twoim dekoderze – dostawca usługi nie zapewnił aplikacji HBO Max na dekodery Netii, dlatego jeśli korzystasz z HBO GO tylko na dekoderze i nie zarejestrowałeś się w serwisie HBO GO w celu korzystania w serwisu na innych urządzeniach, do dalszego korzystania z HBO Max konieczne będzie wykonanie następujących czynności:
      • Pobierz aplikację HBO Max z Google Play, App Store lub na wybranych Smart TV. Z serwisu będziesz mógł korzystać również poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i wybrane konsole do gier.
      • Serwis będzie dostępny także za pośrednictwem przeglądarki internetowej pod adresem hbomax.com otwiera się w nowej karice.
      • Zaloguj się w nowej aplikacji HBO Max lub na hbomax.com otwiera się w nowej karice, wybierając jako Operatora Netięi podając wymagane dane. W ten sposób utworzysz konto.
    3. Jeżeli nigdy nie zarejestrowałeś się w serwisie HBO GO, to:
      • Pobierz aplikację HBO Max z Google Play, App Store lub na wybranych Smart TV. Z serwisu będziesz mógł korzystać również poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i wybrane konsole do gier.
      • Serwis będzie dostępny także za pośrednictwem przeglądarki internetowej pod adresem hbomax.com otwiera się w nowej karice.
      • Zaloguj się w nowej aplikacji  HBO Max lub na hbomax.com otwiera się w nowej karice, wybierając jako Operatora Petrotel i podając wymagane dane. W ten sposób utworzysz konto.

    Ze szczegółami dotyczącymi dostępu do HBO Max dla użytkowników w Polsce oraz regulaminem serwisu można zapoznać się bezpośrednio na stronie dostawcy.

  • W sobotę, 17 lipca odbędzie się gala KSW 62. W walce wieczoru zobaczymy niepokonanego w okrągłej klatce Szymona Kołeckiego, który stanie naprzeciw Akopa Szostaka, by wyjaśnić dzielący obu zawodników wieloletni konflikt. W drugiej z głównych walk powracający po kontuzji i heroicznym boju mimo złamanej nogi Andrzej Grzebyk spróbuje zrewanżować się legendzie litewskiego MMA Mariusowi Žaromskisowi.

  • Uprzejmie informujemy o pracach planowych, które będą prowadzone w sieci Petrotel w dniu 18.07.2021 w godzinach 02:00-05:00.

    W związku z powyższym pojawi się przerwa w dostępie do sieci Internet, TV oraz telefonów.

    Jednocześnie informujemy, iż dołożymy wszelkich starań aby maksymalnie zminimalizować okres niedostępności usług.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    Zespół Petrotel

  • W związku z niezależnymi od Petrotel Sp. z o.o. zmianami w ofercie programowej na podstawie stosownych przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800), chcielibyśmy Państwa poinformować o tych zmianach, ich zakresie oraz koniecznych elementach związanych z tą zmianą jaką na Petrotel Sp. z o.o. nakłada ww. Ustawa.

    Szczegółowy zakres zmian zawiera poniższy dokument

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie