Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Menu Centrum Pomocy

Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?

Zawsze jest tak, że najbardziej oczekiwane telefony zdarzają się jak zaczynam rozmawiać przez telefon z kim innym. Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?

Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Podczas zajętości linii przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.

Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie