Chcąc ograniczyć liczbę rozmów wychodzących, można zlecić ich blokadę według określonych kategorii połączeń (np. blokada wyłącznie połączeń międzynarodowych) lub wprowadzić blokadę samemu.
Zlecenie administracyjne - Zlecenia na założenie blokady są przyjmowane telefonicznie bądź osobiście w Biurach Obsługi Klienta. Należy wówczas wybrać kod dostępu (hasło), przy pomocy którego będzie można włączyć i wyłączyć blokadę w dowolnym momencie z własnego aparatu. Miesięczna opłata za blokadę to jedyne 4,00 zł netto (4,96 zł brutto).
Zlecenie samodzielne - Blokady możesz dokonać samodzielnie wystukując samodzielnie odpowiednią sekwencję cyfr, której część stanowi hasło znane wyłącznie abonentowi. Usługa jest płatna w wysokości 1 operacja – 1 impuls.
Hasło
Pierwsze hasło nadane jest administracyjnie i ma postać „1111” (każdy je zna, dlatego wskazane jest wstawienie własnego hasła). W przypadku, gdy abonent zapomni wprowadzone przez siebie hasło, operator może przydzielić mu hasło administracyjne („1111”) na pisemny wniosek złożony w BOK.
Jak zmienić hasło administracyjne?
Wystarczy wprowadzić za pomocą klawiatury aparatu następujący kod:
*00*(stare hasło)*(nowe hasło)*(nowe hasło)#
ATYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz
Sprawdź typ ograniczenia ("C") według tabeli
Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#34*C#
DEAKTYWACJA
#34*XXXX#
Informacja:
1. Hasło abonenckie nie może być zachowane w przypadku zmian dostępu z analogowego na cyfrowy lub cyfrowy na analogowy
TABELA OGRANICZEŃ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Dzięki wyświetlaniu numeru osoby dzwoniącej, dowiesz się kto do Ciebie dzwoni przed odebraniem telefonu. Opłata miesięczna za tę usługę to jedyne 3,00 zł netto (3,69 zł brutto). Świadczenie usługi zależne jest od możliwości technicznych.
Do korzystania z usługi niezbędny jest aparat telefoniczny z funkcją CLIP lub ze specjalną przystawką. Rekomendowane przez Petrotel urządzenia służące do identyfikacji dostępne jest w Biurach Obsługi Klienta.
W przypadku numerów zastrzeżonych numer nie będzie wyświetlany.
Na Twoje życzenie przekażemy zestawienie wszystkich połączeń wykonanych z Twojego numeru telefonu w wybranym Okresie Rozliczeniowym. Zestawienie może być w formie wydruku papierowego lub jako plik na płycie CD. Opłata za wykaz połączeń wykonanych w jednym Okresie Rozliczeniowym to 6 zł netto (7,38 zł brutto).
Dzięki zastrzeżeniu numeru, informacje o numerze Twojego telefonu nie będą udostępniane w publicznym spisie Abonentów.
Jeśli nie chcesz, aby Twój numer pojawiał się na wyświetlaczu aparatu telefonicznego rozmówcy, możesz zamówić zastrzeżenie prezentacji swojego numeru.
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym można Cię zastać. Jeżeli w ciągu 20 sekund nie odbierzesz połączenia, przekierowanie nastąpi np. na Twój telefon komórkowy. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
Czekam na pilny telefon, jestem wezwany na spotkanie. Jak szybko przekierować połączenie do przyjaciela?
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
Zawsze jest tak, że najbardziej oczekiwane telefony zdarzają się jak zaczynam rozmawiać przez telefon z kim innym. Jak przekierować połączenie w przypadku zajętości linii?
Zaprogramuj swój telefon na numer, pod którym na pewno ktoś odbierze połączenie. Podczas zajętości linii przekierowanie nastąpi automatycznie. Aby aktywować przekierowanie wystarczy wybrać odpowiednią sekwencję numerów na swoim aparacie telefonicznym. Usługa jest bezpłatna.
Informacja! Ponosisz opłaty za połączenia przekierowane według taryfy tego połączenia.
Zdarza się, że w domu pozostawiasz osobę starszą lub dziecko, dla których obsługa aparatu telefonicznego jest problemem – zaprogramuj swój telefon tak, aby po upłynięciu 8 sekund od podniesienia słuchawki wybierał numer do Ciebie.
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.
Następnego dnia masz ważne spotkanie, na które nie możesz się spóźnić… Twój budzik w telefonie czasami zawodzi… Zamów budzenie przez telefon!
Usługa jest płatna: 1 operacja – 1 impuls.
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz:
WERYFIKACJA
*#55# czy w ogóle jest zamówione budzenie
*#55*GGMM# czy budzenie jest zamówione na konkretną godzinę
DEAKTYWACJA
#55# deaktywuje wszystkie zamówione budzenia
#55*GGMM# deaktywuje selektywnie tylko wskazaną godzinę
Jeżeli jesteś naszym Abonentem i spełniasz poniższe warunki, możesz mieć Pocztę Głosową bez żadnych opłat. Podczas, gdy Twoja linia jest zajęta lub podczas nieobecności połączenia mogą być przekierowane na Pocztę Głosową.
Usługa Poczty Głosowej może być świadczona pod następującymi warunkami:
1. korzystasz z aparatu z funkcją wybierania tonowego;
2. aktywujesz usługę dzwoniąc pod numer 24 366 00 00;
3. uaktywnisz przekierowanie połączeń do Systemu Poczty Głosowej.
Pamiętaj! Dostęp do skrzynki może odbywać się z dowolnego telefonu z funkcją wybierania tonowego.
Z własnego aparatu wybierz numer:
Zostaniesz przywitany w Systemie Poczty Głosowej, który poprowadzi Cię przez proces aktywacji. Aktywacja skrzynki równoznaczna jest z akceptacją warunków użytkowania Systemu. Po aktywowaniu skrzynki wysłuchaj wszystkich informacji i zapamiętaj kod PIN, dzięki któremu uzyskasz dostęp do swojej skrzynki.
W związku z jawną zasadą tworzenia kodu PIN przy aktywacji skrzynki, prosimy o jego jak najszybszą zmianę.
Podczas aktywacji System przydziela bezpłatny pakiet STANDARD o następujących parametrach:
- liczba nowych wiadomości – 10
- liczba odsłuchanych wiadomości – 10
- liczba zapisanych wiadomości – 5
- długość wiadomości – 60 sek.