Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Telewizja SML - Petrotel

Decyzja zobowiązująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Zwiń

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023.

Dowiedz się więcej.

Decyzja zobowizująca Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 w sprawie aktywacji usług dodatkowych: „Pakiet HBO HD”, „GigaNagrywarka Standard” oraz „GigaNagrywarka Maxi” bez wyraźnej zgody konsumenta.  Szczegóły tutaj.

Petrotel informuje, że w związku z decyzją zobowiązującą Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023, przyzna rekompensatę konsumentom, którym aktywowano płatne usługi dodatkowe bez ich wyraźnej zgody. Zobowiązanie Spółki dotyczy usług dodatkowych "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD".

Konsumenci, którzy nie korzystają już z usług Spółki, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację konsumenci będą mogli nam przekazać w Biurze Obsługi Klienta Petrotel, dzwoniąc na naszą infolinię 24 365 33 88, wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełniając formularz. W mailach lub w czasie rozmowy telefonicznej lub w listach wskażemy, w jakim terminie konsumenci będą mogli nam podać numer rachunku bankowego.

Aktualni abonenci Petrotel nie muszą nic robić, aby uzyskać upust na kolejnych fakturach lub rozliczenie części należnej im kwoty na pokrycie ich ewentualnych zaległości względem Spółki. Jedynie konsumentów, którzy w reklamacji zażądali zwrotu opłat na konto bankowe oraz nadal są klientami Spółki, poprosimy o przekazanie numeru konta bankowego.

O rekompensacie oraz zasadach jej uzyskania poinformujemy uprawnionych konsumentów mailowo, telefonicznie lub listownie. Opłaty uiszczone za daną usługę dodatkową otrzymają konsumenci, którzy byli naszymi abonentami po 1 stycznia 2018 r.

Konsument, który nie otrzyma od nas prośby o podanie numeru rachunku bankowego będzie mógł to uczynić do 9.07.2024 r.

Rekompensata jest związana z tym, że Petrotel zobowiązał się do:

  • pozytywnego rozpatrzenia reklamacji konsumentów dotyczących naliczenia im opłat za usługę dodatkową "GigaNagrywarka Maxi", które wpłyną do Spółki nie później niż do 10.05.2024 r. Takim konsumentom zwrócimy maksymalnie 12 pobranych od nich opłat za powyższą usługę. Szczegóły zostały określone w punkcie I.A. decyzji nr RKR-4/2023, oraz
  • zwrócenia opłat konsumentom, którzy dezaktywowali jedną, dwie lub trzy usługi dodatkowe ("GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi", "Pakiet HBO HD") przed otrzymaniem czwartej faktury z naliczeniem opłat za nie.

W decyzji Prezes UOKiK uprawdopodobnił stosowanie przez Petrotel praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na pobieraniu płatności za aktywowane konsumentom usługi dodatkowe "GigaNagrywarka Standard", "GigaNagrywarka Maxi" oraz "Pakiet HBO HD", pomimo nieuzyskania najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych wyraźnej zgody na dodatkową płatność, co może naruszać art. 10 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

Ze szczegółami zobowiązania Spółki oraz stanowiskiem Prezesa UOKiK dotyczącym praktyk Spółki mogą się Państwo zapoznać w decyzji Prezesa UOKiK nr RKR-4/2023 dostępnej na stronie www.uokik.gov.pl.

Załączniki:

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Menu Centrum Pomocy

Telewizja SML

EVOBOX charakteryzuje się nowoczesnym designem i małym rozmiarem. Umożliwia zarządzanie posiadanymi pakietami, Giganagrywarką Maxi i zamawianie usług PPV.

Nowoczesne menu pozwala na szybkie zarządzanie wszystkimi funkcjonalnościami.

Modem wyposażony jest w gniazda: zasilania, HDMI, USB, ETTH, S/PDIF, ale możesz połączyć się z nim również przez Wi-Fi. Dekoder Netia Evoboks podłączysz z Wi-Fi z wykorzystaniem WPS/PBC, bez konieczności wpisywania hasła. Umożliwia łatwe wyszukiwanie programów telewizyjnych, nagrań oraz innych plików.

Dzięki Aplikacji Sklep możesz zarządzać usługami z poziomu menu dekodera.

Instrukcja obsługi EVOBOX (plik PDF) otwira się w nowym oknie

  1. Odbiornik podczerwieni
  2. Dioda LED - sygnalizuje różne stany pracy dekodera

Kolor zielony - dekoder w trakcie uruchamiania
Kolor niebieski - dekoder jest włączony.
Kolor czerwony - dekoder w stanie "szybki start"
Kolor biały - dekoder w stanie "czuwanie"

  1. S/PDIF - gniazdo optyczne, wyjście cyfrowego sygnału audio do połączenia z zewnętrznym zestawem audio.
  2. LAN (Ethernet) - przewodowe podłączenie do routera z Internetem (wymagane w przypadku braku dostępu do sieci WI-FI).
  3. HDMI - gniazdo do połączenia dekodera z telewizorem.
  4. USB - gniazdo umożliwiające podłączenie pamięci zewnętrznej typu pendrive lub dysku USB (tylko do odczytu).
  5. 5DC IN 12 V - wejście zasilania z zasilacza zewnętrznego.

Parametry Techniczne:

Obsługiwane formaty plików multimedialnych:

Rozszerzenie
pliku wideo
KontentKodek wideoMaksymalna
rozdzielczość
Częstotliwość
ramek (fps)
Szybkość
strumieniowania (Mbps)
Kodek audio
.avi AVI H.264,
MPEG4,
MPEG2
1920x1080 H.264,
MPEG4: 6-30

MPEG2:
24/25/30
H.264: 25,
MPEG4: 8,
MPEG2: 30
MP3, AC3
.mkv MKV
.mp4 MP4 MP3, AC3, DD+
.ts TS
.tp
.trp
.m2ta

Informacje dodatkowe i ograniczenia:

Audio:
Pliki audio wspierane są przy formacie kompresji mp3 z rozszerzeniem *.mp3

Napisy:
Wspierane są napisy zakodowane w formacie SRT (SubRip) UFT-8 w pliku zewnętrznym z rozszerzaniem *.srt i nazwą jak plik wideo w tym samym katalogu.

Pliki grafczne:
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku grafcznego nie może przekraczać 19 MB. Animacje dla plików GIF nie są wspierane.

Dekoder wspiera wyświetlanie poniższych formatów plików grafcznych:
.jpg
.jpeg
.png
.gif
.bmp

DrukujPowyższą stronę

W trakcie pierwszej instalacji skonfigurujesz w pełni dekoder oraz w jej trakcie zostanie wykonana diagnostyka połączenia Internetowego.
Wybór i zmianę ustawień dokonaj za pomocą klawiszy kierunkowych na pilocie oraz potwierdź je zawsze przyciskiem OK.
Wybierz ustawienia języka oraz obrazu, po wybraniu ustawień zatwierdź je przyciskiem OK na pilocie.

  • Język
    • Polski
    • English
  • Rozdzielczość ekranu
    • 1080i
    • 1080p
    • 720p
  • Strefa czasowa

Wybierz jak chcesz połączyć dekoder z Internetem

Przewodowo

WI-FI

WPS (PBC) - prosty sposób na połączenie z siecią WI-FI bez konieczności wpisywania hasła, wystarczy, że naciśniesz przycisk WPS na routerze (o ile urządzenie posiada funkcję WPS).

Konfiguracja Manualna - ręczna konfiguracja sieci.

Konfiguracja Automatyczna - wybierz sieć z listy dostępnych i wpisz hasło.

Poniższa instrukcja odnosi się do konfiguracji automatycznej przez WI-FI:

Wybierz rodzaj konfiguracji połączenia bezprzewodowego i zatwierdź przyciskiem OK na pilocie.

Wybierz sieć z którą chcesz się połączyć i kliknij OK na pilocie.

Wpisz hasło sieci bezprzewodowej a następnie przejdź do Akceptuj (poniżej wpisanego hasła) i zatwierdź przyciskiem OK.

Po uzyskaniu połączenia przejdź Dalej klikając OK na pilocie.

Teraz dekoder sprawdzi wersję oprogramowania i jeżeli to konieczne rozpocznie jego aktualizację, przejdź Dalej klikając OK na pilocie.

Następnie dekoder zaktualizuje datę, godzinę, program TV, pobierze listę kanałów oraz wykona diagnostykę łącza Internetowego.

Po aktualizacji przejdź Dalej klikając OK na pilocie.

W kolejnym kroku ustaw oszczędzanie energii oraz czas po jakim automatycznie dekoder zostanie wyłączony i zatwierdź przyciskiem OK na pilocie.

Oszczędzanie energii
Szybki start
Czuwanie
Automatyczne wyłączenie

Nigdy
1,5 godz
3 godz
6 godz

Na koniec potwierdź konfigurację klikając OK na pozycji Zakończ.

Drukuj Powyższą stronę

W celu połączenia dekodera z siecią bezprzewodową naciśnij przycisk ustawienia  na pilocie.

Następnie za pomocą przycisków kierunkowych przejdź do Sieć i naciśnij przycisk OK na pilocie.

Wybierz WI-FI i zatwierdź przyciskiem OK na pilocie.

Wybierz jak chcesz uzyskać połączenie:

WPS (PBC) - prosty sposób na połączenie z siecią WI-FI bez konieczności wpisywania hasła, wystarczy, że naciśniesz przycisk WPS na routerze (o ile urządzenie posiada funkcję WPS).

Konfiguracja Manualna - ręczna konfiguracja sieci.

Konfiguracja Automatyczna - wybierz sieć z listy dostępnych i wpisz hasło.

Poniższa instrukcja odnosi się do konfiguracji automatycznej:

Wybierz z listy sieć z którą chcesz się połączyć.

Wpisz hasło sieci bezprzewodowej a następnie przejdź do Akceptuj (poniżej wpisanego hasła) i zatwierdź przyciskiem OK.

Dekoder połączy się z siecią WI-FI.

Drukuj Powyższą stronę

Aby uruchomić pilota zdalnego sterowania, należy umieścić w nim dwie baterie dostarczone w zestawie z dekoderem. Baterie należy zainstalować w przeznaczonym do tego pojemniku z tyłu pilota, pod klapką z zatrzaskiem. Przy instalacji baterii prosimy zwrócić uwagę na zgodność oznaczeń +/- na bateriach z oznaczeniami w pilocie.

Przyciski kierunkowe (w lewo/w prawo, góra/dół) umieszczone dookoła przycisku OK będą niezbędne do nawigacji w trakcie procesu pierwszej instalacji. Pierwsza instalacja rozpocznie się automatycznie przy pierwszym uruchomieniu dekodera pilotem.

Przycisk Ustawienia uruchamia menu, które zawiera konfigurację techniczną dekodera oraz przydatne informacje diagnostyczne.

Główne menu dekodera jest dostępne pod przyciskiem Menu. Szczegółowy opis funkcji i przycisków pilota jest dostępny w menu dekodera: Menu / Strefa abonenta / Pomoc / Pilot

Drukuj Powyższą stronę

Zmianę pakietu dodatkowego / domówienie pakietów dodatkowych możesz dokonać na dwa sposoby:

  • Poprzez dekoder - widget Sklep (EvoBox) / widget Wybór pakietów (NP)

Zmiana pakietu podstawowego możliwa jest tylko na pakiet większy.

  • S → M → L
  • M → L

W przypadku pakietów dodatkowych możliwe jest tylko dokupienie pakietu do obecnej oferty.
Nowy Pakiet podstawowy oraz Pakiet dodatkowy zostanie udostępniony w przeciągu 24 godzin, natomiast opłata zacznie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.

W celu zwiększenia pakietu podstawowego lub dokupienia pakietów dodatkowych naciśnij 2x Menu na pilocie.
Następnie za pomocą przycisków kierunkowych przejdź do Strefa Abonenta i naciśnij przycisk OK na pilocie.

Wybierz Sklep.

Kliknij OK na Zarządzanie pakietem

Wybierz pakiet podstawowy za pomocą przycisków kierunkowych i kliknij OK na pozycji Dalej lub kliknij tylko Dalej Jeżeli chesz tylko dokupić pakiet dodatkowy.

Następnie wybierz pakiet/pakiety dodatkowe jeżeli chcesz je dokupić i kliknij OK na pozycji Dalej lub kliknij tylko Dalej.

Na kolejnej planszy pojawi się podsumowanie wybranego pakietu podstawowego / pakietów dodatkowych, potwierdź wybór wpisując 4 cyfrowy numer PIN.

Pakiet podstawowy oraz Pakiety dodatkowe zostaną uruchomione w przeciagu 24 godzin, opłata za pakiet zacznie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.

Drukuj Powyższą stronę

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie