Łącza telefoniczne to:
- bycie w KONTAKCIE wewnątrz i na zewnątrz Twojej firmy. Statystycznie (93% polskich przedsiębiorstw posiada telefon (źródło: www.egospodarka.pl) jest to najszybsza i jednocześnie najbardziej skuteczna forma komunikacji. Porozumiewanie werbalne pozwala na dokładną ocenę nastroju rozmówcy oraz odpowiednią reakcję.
- wzmocnienie WIARYGODNOŚCI Twojej firmy – aby mieć telefon stacjonarny, konieczne jest posiadanie udokumentowanych praw do lokalu (siedziby).
Główne CECHY:
- elastyczny czas trwania umowy,
- usługa abonamentowa,
- możliwość wszechstronnego wykorzystania linii (np. telefon, fax, centrala alarmowa, publiczny aparat wrzutowy)
- jakość sieci i urządzeń stosowanych przez Petrotel.
Korzyści dla Twojej firmy:
- stała opłata abonamentowa, dzięki której lepiej zaplanujesz budżet firmy
- całodobowy nadzór przez centrum zarządzania siecią operatora - usługa monitorowana jest 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku przez dedykowanych inżynierów,
- konserwacja i utrzymanie pełnej sprawności łącza w cenie usługi,
- możliwość wyboru dogodnych planów taryfowych do potrzeb swojej firmy,
- możliwość korzystania z wielu usług telekomunikacyjnych na jednym łączu (fax, telekonferencje, przekierowanie rozmów)
- możliwość otrzymania w ramach jednej opłaty puli numerów - w zależności od potrzeb klienta
- możliwość uzyskania bieżących informacji o opłatach za połączenia oraz połączeniach nieodebranych,
- możliwość identyfikacji rozmówców, subadresowania, blokady prezentacji numeru wywołującego, itp