Na Twoje życzenie przekażemy zestawienie wszystkich połączeń wykonanych z Twojego numeru telefonu w wybranym Okresie Rozliczeniowym. Zestawienie może być w formie wydruku papierowego lub jako plik na płycie CD. Opłata za wykaz połączeń wykonanych w jednym Okresie Rozliczeniowym to 6 zł netto (7,38 zł brutto).
Dzięki wyświetlaniu numeru osoby dzwoniącej, dowiesz się kto do Ciebie dzwoni przed odebraniem telefonu. Opłata miesięczna za tę usługę to jedyne 3,00 zł netto (3,69 zł brutto). Świadczenie usługi zależne jest od możliwości technicznych.
Do korzystania z usługi niezbędny jest aparat telefoniczny z funkcją CLIP lub ze specjalną przystawką. Rekomendowane przez Petrotel urządzenia służące do identyfikacji dostępne jest w Biurach Obsługi Klienta.
W przypadku numerów zastrzeżonych numer nie będzie wyświetlany.
Chcąc ograniczyć liczbę rozmów wychodzących, można zlecić ich blokadę według określonych kategorii połączeń (np. blokada wyłącznie połączeń międzynarodowych) lub wprowadzić blokadę samemu.
Zlecenie administracyjne - Zlecenia na założenie blokady są przyjmowane telefonicznie bądź osobiście w Biurach Obsługi Klienta. Należy wówczas wybrać kod dostępu (hasło), przy pomocy którego będzie można włączyć i wyłączyć blokadę w dowolnym momencie z własnego aparatu. Miesięczna opłata za blokadę to jedyne 4,00 zł netto (4,96 zł brutto).
Zlecenie samodzielne - Blokady możesz dokonać samodzielnie wystukując samodzielnie odpowiednią sekwencję cyfr, której część stanowi hasło znane wyłącznie abonentowi. Usługa jest płatna w wysokości 1 operacja – 1 impuls.
Hasło
Pierwsze hasło nadane jest administracyjnie i ma postać „1111” (każdy je zna, dlatego wskazane jest wstawienie własnego hasła). W przypadku, gdy abonent zapomni wprowadzone przez siebie hasło, operator może przydzielić mu hasło administracyjne („1111”) na pisemny wniosek złożony w BOK.
Jak zmienić hasło administracyjne?
Wystarczy wprowadzić za pomocą klawiatury aparatu następujący kod:
*00*(stare hasło)*(nowe hasło)*(nowe hasło)#
ATYWACJA
1. Podnieś słuchawkę – otrzymasz sygnał
2. Wybierz
Sprawdź typ ograniczenia ("C") według tabeli
Otrzymasz słowne potwierdzenie przyjęcia usługi
WERYFIKACJA
*#34*C#
DEAKTYWACJA
#34*XXXX#
Informacja:
1. Hasło abonenckie nie może być zachowane w przypadku zmian dostępu z analogowego na cyfrowy lub cyfrowy na analogowy
TABELA OGRANICZEŃ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Strona 3 z 3
Kompleksowe informacje na temat konfiguracji i instalacji usług.
ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10
Czynne:
pon. – pt.: 9.00 – 17.00
© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie