Prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę help.disneyplus.com otwiera się w nowej karcie w celu uzyskania wsparcia w zakresie zarządzania Twoją subskrypcją.
Opłata będzie dodawana do abonamentu, który opłacasz u Twojego operatora Petrotel.
W przypadku jakichkolwiek problemów z korzystaniem z aplikacji Disney+, prosimy o kontakt z Disney+ przez stronę help.disneyplus.com otwiera się w nowej karcie w celu uzyskania wsparcia.
Po aktywacji usługi otrzymasz link aktywacyjny do zakończenia procesu rejestracji. Link jest ważny przez 30 dni.
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta Petrotel.
Nasz personel postara się ponownie wysłać wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10
Czynne:
pon. – pt.: 9.00 – 17.00
© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie