Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Co powinna zawierać reklamacja? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Co powinna zawierać reklamacja?

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę Abonenta oraz adres zamieszkania lub w przypadku firmy adres siedziby,
  • określenie przedmiotu reklamacji i wskazanie reklamowanego okresu
  • okoliczności uzasadniające reklamację
  • numer konta Abonenta, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny lub adres miejsca instalacji usługi
  • datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi,
  • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego lub adres do wypłaty odszkodowania, lub wniosek o zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych faktur, 
  • odręczny podpis w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
  • możesz również zażądać aby odpowiedź na reklamację została wysłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie