Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Mam zablokowany telefon. Jak mogę najszybciej dokonać płatności, aby odblokować usługę? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Mam zablokowany telefon. Jak mogę najszybciej dokonać płatności, aby odblokować usługę?

Należy dokonać płatności. Proces odblokowania usług rozpoczyna się automatycznie po zaksięgowaniu zaległej płatności na rachunku PETROTEL.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie