Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Podpisałem umowę i jeszcze nie otrzymałem faktury - co zrobić? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Podpisałem umowę i jeszcze nie otrzymałem faktury - co zrobić?

Sprawdź na umowie z PETROTEL, czy podczas jej podpisywania zdecydowałeś się na opcję e-Faktura. Jeśli tak, to oznacza, że Twoje faktury nie są wysyłane tradycyjną pocztą, tylko na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Możesz to także zweryfikować w serwisie eBOK.

Jeśli wszystko wskazuje na to, że powinieneś otrzymać papierową wersję faktury - czyli nie zaznaczyłeś, że chcesz otrzymywać e-Fakturę - zadzwoń na numer: 24 365 33 88 i powiadom o tym fakcie konsultanta, który udzieli informacji o wysokości salda oraz złoży zlecenie ponownej wysyłki bieżącej faktury.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie