Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

W jaki sposób złożyć reklamację? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

W jaki sposób złożyć reklamację?

Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację skontaktuj się z infolinią pod numerem 24 365 33 88 lub napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Szybko wyjaśnimy Twoją sprawę.

Reklamację można złożyć:

  • telefonicznie pod numerem infolinii 24 365 33 88,
  • poprzez formularz kontaktowy na www.petrotel.pl,
  • pisemnie w Biurach Obsługi Klienta PETROTEL
  • listownie na adres:

    Petrotel Sp. z o.o.
    Ul. Chemików 7
    09-411 Płock

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie