Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Zawsze otrzymywałem fakturę. Tym razem nie, co zrobić? - Centrum Pomocy - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Zawsze otrzymywałem fakturę. Tym razem nie, co zrobić?

Daty wystawienia, kwoty oraz terminy płatności najszybciej zweryfikujesz w serwisie eBOK na www.petrotel.pl. Jeśli nie otrzymałeś faktury w danym miesiącu sprawdź czy została ona wystawiona. Jeśli dane na temat daty wystawienia faktury i płatności są widoczne w eBOK/ Płatności, powinieneś opłacić fakturę w terminie. Tylko w takim przypadku nie zostaną naliczone odsetki w ustawowej wielkości.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie