Potwierdzeniem wysokich Standardów Zarządzania Jakością oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Petrotel Sp. z o.o. są certyfikaty jakości ISO 9001:2015 oraz ISO 45001:2018 przyznane przez firmę TŰV Rheinland Polska Sp. z o.o., która jest międzynarodową organizacją działająca na terenie Polski, posiadająca akredytacje wszystkich znaczących państw świata. W związku z powyższym uzyskany certyfikat ma wymiar międzynarodowy.
Petrotel Sp. z o.o. jako jeden z pierwszych operatorów usług telekomunikacyjnych w Polsce uzyskał Certyfikat Jakości na całą działalność operatorską. Celem działalności PETROTEL Sp. z o.o. jest dostarczanie szerokiej gamy usług telekomunikacyjnych spełniających wymagania i oczekiwania klientów.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań klientów,
- utrzymanie konkurencyjnych cen usług,
- wdrażanie nowych rozwiązań systemowych, technicznych i technologicznych,
- zaopatrywanie się wyłącznie u dostawców spełniających określone kryteria,
- zatrudnianie kompetentnej, wysokokwalifikowanej, podnoszącej swoją wiedzę i umiejętności kadry pracowniczej,
- zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
- dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- spełnienie wymagań prawnych oraz innych wymagań co do których firma się zobowiązała,
- ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług oraz doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.
Gwarancją osiągnięcia wyznaczonego celu jest wdrożenie i stosowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2015 i PN-N 45001:2018
Wysoka jakość świadczonych przez PETROTEL Sp. z o. o. usług oraz bezpieczeństwo i higiena pracy jest celem wszystkich pracowników i współpracowników.