Petrotel Sp. z o.o. dąży do poprawy jakości usług świadczonych na rzecz naszych Abonentów. W celu zapoznania naszych Abonentów z osiąganą przez Nas jakością usług poniżej prezentujemy wskaźniki jakości.
Wskaźniki za rok 2023
Liczba awarii miesięcznie na 100 usług: |
- usługi głosowe |
1,34 |
- usługi internetowe |
2,80 | |
Średni czas rozpatrywania reklamacji |
2,04 dnia |
Wskaźniki administracyjne za 2023 r.
Wskaźnik reklamacji poprawności faktur [%] |
99,76 % |
Wskaźnik średniego czasu oczekiwania na połączenie z personelem |
40,14 s. |
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z art. 56 ust. 3 pkt. 10 Ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz paragrafem 13 Regulaminu Świadczenia Usług telekomunikacyjnych w sieci publicznej przez Petrotel Sp. z o.o. udostępniamy szczegółowe informacje dotyczące sposobu korzystania z Urządzeń Abonenckich.
Informacje o poszczególnych urządzeniach dostępne są w zakładce Centrum Pomocy.