Reklamacja powinna zawierać:
Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację skontaktuj się z infolinią pod numerem 24 365 33 88 lub napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Szybko wyjaśnimy Twoją sprawę.
Reklamację można złożyć:
Petrotel Sp. z o.o.
Ul. Chemików 7
09-411 Płock
Reklamacji podlega nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usług.
Złożenie reklamacji nie zwalania z obowiązku uregulowania faktury, z wyjątkiem części będącej przedmiotem reklamacji.
Strona 2 z 4
Kompleksowe informacje na temat konfiguracji i instalacji usług.
ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10
Czynne:
pon. – pt.: 9.00 – 17.00
© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie