Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Najczęściej zadwane pytania - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Polecamy

Aktualne promocje


185 kanałów + 600 Mb/s

przez 3 miesice 0 zł

Telewizja Pakiet L 4K+ Internet 600 Mb/sSprawdź

Nowe pakiety
Telewizja 4K + Internet

już od 59,90 zł/mies.

Telewizja 4K + InternetSprawdź


Odkryj nowe pakiety
TV 4K S 4K, M 4K, L 4K

Telewizja Pakiety S 4K, M 4K i L 4KSprawdź


Światłowód w domu
umowa tylko na 6 miesięcy 300Mb/s

już od 40,00 zł/mies.

InternetSprawdź

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę Abonenta oraz adres zamieszkania lub w przypadku firmy adres siedziby,
  • określenie przedmiotu reklamacji i wskazanie reklamowanego okresu
  • okoliczności uzasadniające reklamację
  • numer konta Abonenta, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny lub adres miejsca instalacji usługi
  • datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi,
  • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego lub adres do wypłaty odszkodowania, lub wniosek o zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych faktur, 
  • odręczny podpis w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
  • możesz również zażądać aby odpowiedź na reklamację została wysłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
  • Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację skontaktuj się z infolinią pod numerem 24 365 33 88 lub napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Szybko wyjaśnimy Twoją sprawę.

    Reklamację można złożyć:

    • telefonicznie pod numerem infolinii 24 365 33 88,
    • poprzez formularz kontaktowy na www.petrotel.pl,
    • pisemnie w Biurach Obsługi Klienta PETROTEL
    • listownie na adres:

      Petrotel Sp. z o.o.
      Ul. Chemików 7
      09-411 Płock

  • Reklamacji podlega nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usług.

  •  Złożenie reklamacji nie zwalania z obowiązku uregulowania faktury, z wyjątkiem części będącej przedmiotem reklamacji.

Kontakt z nami


W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka prywatności

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Aktualności

Sprawdź najnowsze informacje oraz promocje.

Aktuaności Zobacz wszystkie

Centrum Pomocy

Kompleksowe informacje na temat konfiguracji i instalacji usług.

Tematy pomocyZobacz wszystkie

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie