Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Najczęściej zadwane pytania - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Polecamy

Aktualne promocje


185 kanałów + 600 Mb/s

przez 3 miesice 0 zł

Telewizja Pakiet L 4K+ Internet 600 Mb/sSprawdź

Nowe pakiety
Telewizja 4K + Internet

już od 59,90 zł/mies.

Telewizja 4K + InternetSprawdź


Odkryj nowe pakiety
TV 4K S 4K, M 4K, L 4K

Telewizja Pakiety S 4K, M 4K i L 4KSprawdź


Światłowód w domu
umowa tylko na 6 miesięcy 300Mb/s

już od 40,00 zł/mies.

InternetSprawdź

Jeśli otrzymałeś fakturę korygującą dodatnią, wartość korekty możesz doliczyć do kolejnej faktury. W przypadku faktur korygujących, które pomniejszają Twoje zobowiązania druk wpłaty, który wyślemy do następnej faktury zostanie pomniejszony o wartość korekty.

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawiona faktura VAT nie może być modyfikowana. W przypadku drobnej pomyłki, np. jedna litera w nazwie, mały błąd w adresie, można wystawić notę korygującą. Wystawia ją Klient i przesyła pocztą wraz z kopią do PETROTEL na adres: 
     
    Petrotel Sp. z o.o.
    ul. Chemików 7
    09-411 Płock  z dopiskiem „Nota korygująca”.
     
    Pracownik PETROTEL na podstawie noty wprowadza zmiany do systemu i odsyła podpisaną kopię.

  • Jeśli kwota nadpłaty jest niewielka (nie przekracza wartości faktury) wówczas druk do zapłaty wysłany wraz z fakturą będzie na pomniejszoną kwotę. 

    Jeśli nadpłata jest na wysoką kwotę, możesz zwrócić się z wnioskiem o jej zwrot. W piśmie umieść Imię i Nazwisko osoby lub nazwę firmy, która podpisała umowę z PETROTEL, adres, numer konta Abonenta, informację o wysokości nadpłaty oraz numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona nadpłata. Jeśli nie chcesz, aby zwrot był zrealizowany na rachunek bankowy, wpisz informację, że zwrot ma zostać dokonany przekazem pocztowym. Czas realizacji to 14 dni roboczych.

  • Sprawdź na umowie z PETROTEL, czy podczas jej podpisywania zdecydowałeś się na opcję e-Faktura. Jeśli tak, to oznacza, że Twoje faktury nie są wysyłane tradycyjną pocztą, tylko na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Możesz to także zweryfikować w serwisie eBOK.

    Jeśli wszystko wskazuje na to, że powinieneś otrzymać papierową wersję faktury - czyli nie zaznaczyłeś, że chcesz otrzymywać e-Fakturę - zadzwoń na numer: 24 365 33 88 i powiadom o tym fakcie konsultanta, który udzieli informacji o wysokości salda oraz złoży zlecenie ponownej wysyłki bieżącej faktury.

Kontakt z nami


W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania każdej z powyższych zgód, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Pełna informacja o Administratorze Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajduje się tutaj: Polityka prywatności

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Aktualności

Sprawdź najnowsze informacje oraz promocje.

Aktuaności Zobacz wszystkie

Centrum Pomocy

Kompleksowe informacje na temat konfiguracji i instalacji usług.

Tematy pomocyZobacz wszystkie

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie