Masz pytania - skontaktuj się z nami

Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo do wycofania każdej z poniższych zgód. Cofnięcie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Poniższe zgody obowiązują do odwołania.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Petrotel Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Zamknij
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Najczęściej zadwane pytania - Petrotel

Wyszukiwarka

Pokaż formularz kontaktowy Pokaż formularz kontaktowy

Menu Centrum Pomocy

Jeżeli chcesz otrzymywać wykaz pocztą w formie papierowej lub na płycie CD, skontaktuj się z Infolinią. Opłata za każdy wykaz połączeń wynosi 6 zł netto (7,38 zł z VAT).

  • Należy dokonać płatności. Proces odblokowania usług rozpoczyna się automatycznie po zaksięgowaniu zaległej płatności na rachunku PETROTEL.

  • O rozłożenie płatności za fakturę na raty mogą się ubiegać Klienci, którzy z przyczyn technicznych mieli wstrzymane wystawianie faktur i dostali fakturę zbiorczą za więcej niż jeden Okres Rozliczeniowy. Aby uzyskać zgodę na spłatę rachunku w ratach, należy zwrócić się z wnioskiem pisemnym do PETROTELA. Gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, do Klienta jest wysyłana odpowiedź wraz z drukami do zapłaty wypełnionymi na wartość poszczególnych rat. Wnioski prosimy kierować pod adres:
     
    Petrotel Sp. z o.o. 
    Ul. Chemików 7
    09-411 Płock

  • PETROTEL ma prawo naliczyć odsetki ustawowe, jeśli wpłata za rachunek nie wpłynie na konto bankowe w terminie płatności. Za dzień zapłaty uznawany jest dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym PETROTEL.

  • Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko lub nazwę Abonenta oraz adres zamieszkania lub w przypadku firmy adres siedziby,
    • określenie przedmiotu reklamacji i wskazanie reklamowanego okresu
    • okoliczności uzasadniające reklamację
    • numer konta Abonenta, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny lub adres miejsca instalacji usługi
    • datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi,
    • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego lub adres do wypłaty odszkodowania, lub wniosek o zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych faktur, 
    • odręczny podpis w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
    • możesz również zażądać aby odpowiedź na reklamację została wysłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

BOK

ul. Czwartaków 16
pawilon nr 10

  • Infolinia: 24 366 66 66

 

Czynne:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

© 2000 - 2022 Petrotel Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: Hedea.pl Otwiera się w nowej karcie